Alla inlägg under januari 2008

Av Kicki EiderLeaf - 27 januari 2008 21:44

Nä nu jä-lar!

Jag har under en lång tid köpt och använt tvättservetter från Ica,billiga skitbrabra,med Aloe,såna som egentligen är menat till baby vård.
Jag har ingen baby,så jag har använt dom till att ta bort smink,tvätta Ylas öron,etc,etc..kanonbra!

Men nu är det slut med det!
Och det är inte pga att ICA slutat med dom,utan för vad dom skriver på baksidan av paketet!

" INFORMATION: Tänk på miljön och använd antal tvättlappar utifrån behov"

Men H-e-r-r-e-g-u-u-u-d! Fattar inte jag att man bara ska ta så många tvättlappar som jag BEHÖVER??
Måste ICA likt någon jävla Storebror tala om det för mig??
Peka ett varnandes finger och tala om:"Köp gärna våra produkter,men se för fan till att använda dom på det sätt som vi bestämmer"
Vad tror ICA?,att jag sliter upp 10-20 stycken och bara viftar med dom och sen kastar dom? Bara för att jävlas och vara en riktigt elak miljöbov?

Min gräns är nådd vad gäller sån urbota idiotisk information!

Nu ska jag gå till konsum och kolla in deras tvättlappar..och visar dig sig att det står ungefär likadant på deras info...Då är det er förlust Konsum och ICA!,då har ni mist en tvättservettskund.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards