Alla inlägg under oktober 2010

Av Kicki EiderLeaf - 6 oktober 2010 19:50

Egentligen är jag inte ett dugg fövånad...men tänk om jag någongång kunde få bli riktigt positivt överraskad?...vekligen kunna lita och tro på vad någon säger och framför allt vad någon så dyrt och heligt lovar...Men nä,en del människor skiter totalt i vad dom lovat,för dom är det mer en regel än undantag att löften ska brytas......sen kan jag tänka mig att dessa människor har lite av inställningen: "Det är väl ingen panik" och tänker och säger: "Men det är ju bara Kicki,hon blir aldrig förbannad,hon är ju alltid så snäll".


But guess what?? Hon är inte så satans snäll längre!...Varför ska jag hamna på pottkanten bara för att någon annan alltid litar på min snällhet?..

Det biter en bara i arslet att vara snäll till vissa människor,såna människor som jag kan vara utan...

Jag ÄR snäll,och jag är snäll till dom som visar mig godhet,respekt och vanligt hyfs...alla andra kan flyga och fara åt helvete!   

Jo,jo...visst finns det krut under det norrländska lugnet..


Ibland önskar jag verkligen att jag hade mer käft,att skulle våga ta konflikter,stå upp för mina rättigheter..Ibland är jag sådan jävla mes,och bara jamsar med och säger egentligen inte vad jag tycker.

Andra gånger,och absolut när det gäller mina barn,då är jag den som försvarar,skyddar och kritiserar för allt vad jag är värd..

Tack för ordet!


....och nu till något helt annat.


På lördag har vi som gick ut 9:an 1975 återträff på Brukshotellet här i byn,och det hade verkligen varit kul att gå på den festen,men jag smider andra planer och hoppar över det    




Allt detta jag skrivit,har egentligen ingen som helst betydelse...endast världsliga problem och funderingar...




Idag miste två små flickor sin mamma... 


  


  



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards