Alla inlägg under maj 2009

Av Kicki EiderLeaf - 23 maj 2009 11:47

Köpte dessa två hundar till Albin igår.

Gissa vem som blev helt betagen i dom?

Hon t.o.m drog i väg den lilla och började pyssla och tvätta den...gör lite ont i hjärtat att ge bort dom nu,men jag har redan lovat ge dom till Albin : )

G

Av Kicki EiderLeaf - 22 maj 2009 23:40

Blev så ledsen när jag fick veta att du gått bort...lämnat oss.


Samtidigt blir jag glad när jag tänker på dig...alltid så snäll,så omtänksam,och alltid så stiligt klädd.

En av de bästa stunder jag hade med dig var när du och jag delade våra livs hemligheter uppe i ditt vardagsrum,med varsitt glas sherry i handen.

Tänker ofta på den kvällen när jag tänker på dig..det var en sån fin,förtrolig stund.


Sov i ro lilla goa G,du har säkert redan träffat N där uppe,nu får ni vara tillsammans igen...


Jag kommer att sakna dig!


Lägger in en bild på vitsippor,för jag vet att du tyckte så mycket om dom!

Av Kicki EiderLeaf - 21 maj 2009 22:51

Bild 1:Vi står och håller på att frysa ihjäl,det är det enda jag kommer ihåg av den här bilden...

Monika har så jävla fula skor så det är inte sant!

Jag har inga skor alls på mig...men kjolarna var nya och vi var så stolta och tyckte vi var så fina,och visst var vi ju det : )


Bild 2 : Det ser ut som M gör tecknet för "Loser"...men annars ser vi ganska coola och bekymmerslösa ut.

OBS! Kolla in den skitsura lillasystern i bakgrunden! Fast fotot är suddigt så går det inte att missa hennes sura min..: ).


Bild 3 : Vi står och grillar korv,strax intill Vassara älv.

M var kort i rocken redan då : ))


Bild 4 : Om inte den där ungen har sameblod i sig då vet inte jag!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards