Alla inlägg under mars 2010

Av Kicki EiderLeaf - 30 mars 2010 09:22

1.Vad skulle vara titeln på din självbiografi? "Pitepalt,Presenter & Pensionen"

2.Vilken övernaturlig gåva skulle du vilja ha? Röntgensyn

3. Vilken person beundrar du mest? Människor som inte tänker på sig själv

4. Vad gör du klockan 21,00 en torsdagkväll? Hänger på nätet

5. Vilka är de viktigaste människor i ditt liv? Mina barn

6. Vad gör du helst en ledig dag? Ingentig,eller så städar jag.

7. Hur skulle dina vänner beskriva dig med tre ord? Snäll,kärleksfull & någon man kan vara förtrolig med

8. Håller du med dom? Ja

9. Vad är viktigast för dig just nu? Att alla i min närhet mår bra

10. När är du som lyckligast? Nu

11. Hur vill du bli ihågkommen? Som en god och vänlig människa,som lämnade världen lite bättre än när jag steg in i den

12. Finns det något hos dig själv som du vill ändra på? Skulle vilja ha viljestyrkan och karaktären att gå ner i vikt

13. Vad är det farligaste du gjort? Gått över gatan och nästan blivit påkörd

14. Vilken låt ska spelas på din begravning? "My way"

15.Vilken talang är du mest stolt över? Jag är bra på att ta kontakt med människor

16.Vad har du under sängen? En iläggsskiva till ett bord

17. Vad är meningen med livet? Göra så bra som möjligt ifrån sig

18.Vilken är din favoritfilm? "Så som i himmlen"

19. Hur lyder det senaste sms du fick? "Ok,då vet jag"

20.Vilken fråga skulle du villja svara på nu? Vad tänker du göra med dom 123 miljoner du vann på Lotto?

Av Kicki EiderLeaf - 28 mars 2010 22:21


Inte lätt att vara en liten skitunge när mamma Bea snor ALLA godisar,man kan verkligen se hur Yla lider,men samtidigt skulle hon ALDRIG våga ta en godis av Bea..

Av Kicki EiderLeaf - 16 mars 2010 12:24

   "Jag lever i ungefär 15 år.


Ge mig tid att förstå vad du begär av mig.

Gör mig lycklig, du är hela mitt liv.

Var inte arg på mig länge åt gången och lås inte in mig som straff.

Du har ditt arbete, dina vänner, dina nöjen, jag har bara dig.

Tala med mig fast jag inte förstår orden, jag blir glad utav att höra din röst.

Kom i håg att jag aldrig kan glömma hur du är mot mig.

Innan du slår mig, kom i håg att mina tänder kan krossa din hand, men jag använder inte min styrka på dig.

När du blir irriterad på mig för att du har mycket att göra så tänk på att jag kanske är sjuk, har ont i magen, är trött eller deppig.

Ta hand om mig när jag blir gammal, kom i håg du blir också gammal.

Var hos mig när jag har det svårt,allt blir bättre bara jag har dig.

Jag älskar dig.

Din hund."

Av Kicki EiderLeaf - 6 mars 2010 13:39

      

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards