Alla inlägg under juni 2010

Av Kicki EiderLeaf - 5 juni 2010 22:14

Nu har iaf jag pissat ner hela köket!

Min syster skrev för ett tag sen att jag var blåst...ja,det är väl bara att skriva under på det : )

Scen: Kicki står i köket och ska hälla upp kaffe i sin kopp,Yla sitter på golvet och tittar på sin matte,Kicki hukar sig ner med kaffekoppen i handen och ska klappa lilla Yla på kinden,någonstans där precis när Kicki ska räcka fram handen och klappa lilla gumman och samtidigt säga något kärleksfullt så viker sig benen på henne,hon drattar på arslet rejält,kaffet flyger ut över hela köksgolvet,och Yla sticker iväg snabbare än blixten..kvar på köksgolvet i en onaturlig ställning ligger Kicki och skrattväser som en astmasjuk kobra..Yla vågar sig fram efter ett tag,ser väl att något inte riktigt är som det ska, hoppar upp på magen och slickar Kicki i hela ansiktet och börjar yla??..alltså yla på riktigt! Som en varg!

...Skjut mig!


Yla en stund efter mattes flygtur,förmodligen i något slags chocktillstånd  

Av Kicki EiderLeaf - 1 juni 2010 22:39

OTROLIG

 

 

BLOGGTORKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards