Alla inlägg under mars 2009

Av Kicki EiderLeaf - 20 mars 2009 23:01

Trist..Gillade verkligen Morgan,vilken duktig kille på att dansa,och alltid så glad.

Jag kommer att sakna honom.

Av Kicki EiderLeaf - 19 mars 2009 20:59

..för ett besök i den stora staden Västerås.

Nu var det ju egentligen inget angenämt besök.

Igen inplanerad shoppingdag...nehejdå,jag hade tid hos käkkirurgen och det var väl så där halvspännande måste jag erkänna.

Nåväl,det är något som är tvunget,så det är bara att bita ihop och se fram mot nästa besök,då Carl Anders Pettersson ska skära upp mitt tandkött och borra ner skruvar i käkbenet! Hoppla,DET kan bli spännande!


Vi(Jag,Moa & Ari) hade iaf tid för ett snabbt besök på IKEA,där jag köpte lite smågrejs,bla en jättekul grej till lille A som han ska få i morgon.


Hungrig är man ju ständigt,så på väg hem igenföreslog jag MC Donalds till de två turturduvorna,jag kan tycka det är gott ibland med just hamburgare,men Moa skrek bara rätt ut och sa att dom hittat maskar i deras hamburgare! Det stod minsann att läsa i Aftonbladet.

Så det var bara att glömma...Konstigt nog så accepterade dom att äta på MAX : ).

Så vi åt varsin hamburgare där,och under tiden som jag satt och tuggade så kunde jag inte låta bli att tänka: " Maskar i McDonalds hamburgare..Råttor som springer inne på Burger King...Jag ger mig fasen på att det är nåt skumt även med MAX".

Jag sa aldrig vad jag tänkte såklart,men nog låter det väl mysko om just bara MAX ska klara sig från äckelpäckel i sina hamburgarna,råttor som springer i köket och annat äckligt skit?

Av Kicki EiderLeaf - 17 mars 2009 11:17

Jag fyller ett år i dag och alla säger att tiden gått så fort.
Solen strålar idag och allt är bara bra...bara min mage kunde komma i ordning och bli som den ska.


Jag känner på mig att det kommer att blir bra.
Det är ju faktiskt min egen födelsedag!


Tur att jag föddes just idag och inte någon annan dag.

För det här är bara MIN egen födelsedag!


Det kommer att bli världens allra bästa födelsedag!


Mamma måste gråta en skvätt för att hon blir så rörd och knäppa en massa bilder på mig stup i ett.
Pappa kommer säkert att äta massor av tårta och sjunga en vacker födelsedagssång till mig i falsett.


Det är min födelsedag!


Må jag leva i hundra år. Hurra! Hurra!

Av Kicki EiderLeaf - 16 mars 2009 21:15

Inomhus går det hur bra som helst att gå,men ute på asfalten var det lite kusligt...tur att Mommo håller i mig.

Åh vilken vacker vårdag det var i söndags!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards