Alla inlägg den 21 juli 2007

Av Kicki EiderLeaf - 21 juli 2007 00:00

(Många av dessa kommentarer är såklart jättesvåra att beskriva,man måste nästan ha varit med då det hände,men jag ska iaf göra ett försök : )



1. " Amen gå och spy i nått hörn då,för jag orkar inte.."
(Fällt av mig till Sofie i ett gräl om vad för film vi skulle se,jag ville se "Köpmannen i Venedig" Det ville inte Sofie.)


2. "Titta vad som ramlade ur Sport-Johan!"
(Sagt av Sofie när jag vände uppochner på en gammal,gammal bag av märket Sport-Johan som stått i källarförrådet i flera år,ut ramlade en lite mindre väska)


3. "Dom hoppar ju med skateboarden!
-Nej dom skejtar ju!,har du varit nerfryst eller?!"
(sagt av Dennis till Sofie vid en disskution om skateboard)



4. "Sofie! Du är kärleken till mig!!"


(sagt av Leeam till Sofie när hon sitter på hemlighuset och Leeam bara sliter upp dörren,störtar in och slår ut med händerna och nästan skriker ut den kommentaren till Sofie)


5. " Kolla! Hon är inte rädd,FAST hon är tjock"


(sagt av mig till Moa när vi sitter på en bänk ute på byn och spanar lite på folk,och en kvinna,rejält  stor,kilar förbi med världens leende och som ser ut att ha ett stort självförtroende...inte så genomtänkt kommentar av mig :))


6. " Men hur kan Alvedonen veta vart den ska?Hur kan den veta att jag har ont i huvudet??"


(sagt av SevenDjävul till mig(som höll på att pissa ner sig av skratt då) när hon tog en Alvedon för sin huvudvärk,tilläggas ska att detta är en gammal kommentar från SevenDjävul,men det ursäktar inte dumheten i den...för övrigt en riktig klassiker : ))


7. " Men ååh nu hamnade ju låset  på UTSIDAN!"


(sagt av SevenDjävul(vem annars??) efter att hon hjälpt mig, att sätta i en näsring i och fäst ihop den i låset,naturligtvis på utsidan....men hallå?? en ring kan man ju vrida?,men där var inte blondinen med hela vägen*S*.
Kaffekopparna stod inte rätt i skåpet den dagen*s*)


8. " Pappa?om man kastar en fryst tårta i magen på en neger,kan man döda den då?"


(sagt av Leeam(5 år) till sin pappa vid köksbordet när vi mumsade på jordgubbstårta)


9. "Åh  jag blev så överraskad! Så jag nästan ville spotta inomhus!"


(sagt av Leeam till sin Fampo när han såg ett svartvit foto på sig och sina syskon)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards