Alla inlägg den 20 november 2008

Av Kicki EiderLeaf - 20 november 2008 20:53

Ja inte vet jag vad som hänt?!


Mina två ögon har gjort sitt tror jag,eller så beror det bara på vädret.....

i två dar nu så har dom varit alldeles svullna och röda,kliar och "spänner" sig...Undrar om dom håller på att skrumpna bort helt?..kommer mina ögonlock sakta med säkert sänka sig över mina ögon helt?...kan iofs vara bra,då kanske jag inte behöver se så mycket skit överallt?...

Jag blir mest förbannad...kan ju inte använda smink,och hur jävla kul är det??Hur ful är jag utan smink?...jo,så ful så att vaktmästaren hoppade till och backade två meter häromdagen när jag öppnade ytterdörren..så ful är jag utan smink...


Har provat med allt!..att badda ögonen kallt...inte använda tvål i ansiktet...lagt två citronskivor på ögonen...inget hjälper!


OBS! Bilden är inte så jäkla mycket manipulerad...bara lite grann..

så där lagom ni vet!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards