Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Kicki EiderLeaf - 2 juli 2009 10:13

1. Hur gammal är du om fem år? Ha,Ha! Nästa fråga!
2. Vem var den sista du träffade?
Joel.
3. Hur lång är du? 168,5 cm.
4. Vilken är den senaste film du sett? Hämnden.En Wallader-film.

5. Vem ringde du senast? COOP Konsum.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
"Hittar inte din adress" Till Adam.

7.Var är dagens planer? Greja lite,sen jobba 14,00-20,15.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS,orkar inte alltid prata.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma? På min födelsedag.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå.
12. När vaknade du idag? Halv åtta.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej.
14. Vilken är din favoritplats? Sängen.

15. Vilken plats föredrar du minst? Tandläkarn.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? På någon hemlig PRO-resa.
17. Vad skrämde dig som barn? "Pöökäriäijä" och vuxna som var orättvis.

18. Vem fick dig att skratta senast? Carola.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
 Äger massor av vinylskivor.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär,men ska köpa en söt liten bärbar : )
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan.
22. Hur många kuddar har du i sängen?
5 stycken.
23. Hur många landskap har du bott i? Tre.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Har väl hänt : )
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota,avskyr strumpor!


26. Är du social? Ja det vill jag nog påstå.
27. Vilken är din favoritglass? Gammeldags vaniljglass.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa,köpa det lilla huset som finns i Baggbron till mig och min flicka.
29. Tycker du om Kinamat? Oftast.
30. Tycker du om kaffe? Japp,och det ska vara svart som Afrikas nätter!
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe.
32. Sover du på någon särskild sida? Mage.

33. Kan du spela poker? Ja ,är grym på Texas Hold Em : )

34. Tycker du om att mysa? Ja.
35. Är du en beroendemänniska? Ja,jag är helt beroende av cigaretter,kaffe och kärlek.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? David Beckham : )
37. Vill du ha barn? Har alla barn jag någonsin önskat mig.
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja,engelska och finska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja,några gånger.
40. Föredrar du havet eller en pool? Helt klart havet!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Väskor,saker till mina nära.
42. Äger du dyra smycken? Ja.
43. Har du någon gång testat narkotika? Tagit ett bloss en gång i min ungdom.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En cigarett.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Sofie,Catta...finns fler.

46. Välj ett ärr på din kropp? Ett långt på ryggen.
47. Vad har du för ringsignal? Wake Me Up Before You Go-Go.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej,tyvärr.

49. Flirtar du mycket? Lagom mycket.
50. Var togs din profilbild för din blogg? På min balkong.
51.Kan du byta olja på bilen? Det tror jag säkert,så svårt kan det väl inte vara? : )
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? "Hjärtat får inga rynkor" av Mark Levengood.

54. Läser du dagstidningen? Ja,Aftonbladet varje dag.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Helst inte.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En lista på saker jag ska handla idag.

59. När var du i kyrkan senast? 12 juni,på Gudruns begravning.
60. Vilka personer utmanar du?
Ingen särskild.

Av Kicki EiderLeaf - 2 juli 2009 10:04

Åh detta är min nya sovrumskamrat,min räddare i nöden!

Vilken skillnad! No more kvamliga,klibbiga,bastuvarma nätter!


Dyr som fan,men Jag Älskar Den : )!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards