Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Kicki EiderLeaf - 28 januari 2010 22:37

Jag har hitills i mitt liv bott på fem olika adresser...fyra av dom har varit hysreslägenheter...tre av dom har varit mycket bra hyresvärdar,har jag haft något problem,så har hyresvärden åtgädat det...lägenheten där jag bor och hyr nu är inte något trevligt och roligt ställe att bo på..,inte rolig alls...jag kan ju nämna bara några saker som enligt mig borde åtgärdas..efter massor av påtryckning från mig,och även löften från hyresvärden...tex: mitt badrum,där hänger kakelplattorna på trekvart,varje gång jag duschar så får jag stå och hålla i kakelplattorna så att dom inte rasar ner i badkaret,,en stor fuktskada i badrummstaket,köksfläkten har aldrig fungerat ordentligt,och ventilationen i alla rum är helt död,jag har inga plåtar i min spis,har påtalat detta vid FYRA tillfällen...fortfarande inga plåtar..så något julbak blev inte av hos mig...hade varit roligt att åtminstone fått baka pepparkakor med barnbarnet Albin..två av vägguttagen är helt obrukbara,en sitter lös och dinglar..på det andra uttaget går det inte ens att sticka in en kontakt,.....listan kan göras mycket,mycket längre på saker som inte fungerar,eller som måste åtgärdas i min lägenhet...men vad spelar det för roll?...jag kan tjata mig blå i ansiktet..inget kommer ju ändå att hända...det vet jag redan nu...droppen som fick bägaren att rinna över var att idag så var en  representant för fastigheterna här...jag såg inte röken av honom,han vet om mina fel och brister i lägenheten,ändå struntar han att höra av sig...Så jävla dåligt..Helvetes jävla skit!!

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards