Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Kicki EiderLeaf - 3 mars 2011 22:55

Just en sån person finns inte i mitt liv...ingen som jag kan berätta allt för.

Jag har ingen bästa vännina eller vän i den meningen att jag kan berätta mina innersta tankar för...saknar inte det heller om jag ska vara ärlig...jag vet att jag alltid har mina barn,mina syskon som jag alltid kan vända mig till om jag verkligen behöver få någon som lyssnar,någon som tröstar,någon som jag vet älskar mig precis som jag är...det låter kanske hemskt,snudd på tragiskt att säga att jag inte har en person som jag kan berätta allt för...men det stör inte mig,inte det minsta...jag är nog lite märklig på det viset  ...annorlunda vore det om jag hade en partner som jag delade vardagen med,en älskade...Men tills det sker,eller inte...så berättar jag mina hemligheter,mina drömmar eller gråter i kudden,med en kall nos mot min kind   

  

Av Kicki EiderLeaf - 3 mars 2011 12:24

Åh det finns många i min närhetet som jag tycker är snäll...

Min lillasyster Katja är en otroligt snäll person,har verkligen ett hjärta av guld..tänker sällan på sig själv utan är alltid den som ställer upp vad det än gäller..

Frågar man henne om hjälp på något vis,om jag behöver jag låna en lök,få skjuts någonstans tex...och hon mot förmodan INTE skulle kunna hjälpa till just då...så ger hon alltid förslag på hur man kan lösa ett problem ändå.

Jag älskar henne så mycket...inte bara för att hon är snäll...hon är även en beundransvärd mamma till 5 barn,en omtänksam sambo(snart fru) och rolig som satan!

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards