Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Kicki EiderLeaf - 14 juni 2009 22:49

Åh fii faaan vad trött jag är på att det regnar!...H-E-L-A tiden!


I min lilla värld,min egen lilla bubbla hade jag tänkt mig denna sommaren som en skitmysig tid..solig och varm framför allt...hade tex tänkt ligga i min soffa på balkongen och läsa böcker på kvällarna,sitta ute på min baksida med en kopp kaffe på morgonen och lyssna på fågelsång...sitta ute med grannarna en fredagkväll och smutta på lite vin och bara ha det gott...

Men nähä,det går inte!


I morgon är det jag som säger till på jobbet att jag gärna jobbar i midsommar!

Hela helgen kan jag ta!

För jag har kikat tidigare hur vädret skulle bli till midsommar,och det var ingen vacker syn kan jag säga!...jag kollade vädret nu igen...samma skit,ingen förändring!


Men regna då för helvete!!


En glad nyhet är att jag iaf ska gå och lyssna på Caroline Af Ugglas i morgon : ) .

Hon ska leda en kör/uppträda i vår nybyggda sporthall "Systemairhallen"

Hon är bara för härlig! Vilken skön stil hon har!


Om hon bara sjunger "Snälla,snälla...då är måndagen räddad : )

Yla

Av Kicki EiderLeaf - 14 juni 2009 11:09

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards