Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Kicki EiderLeaf - 1 februari 2010 11:50

I begynnelsen av mitt Facebook användande så klickade jag hej vilt och blev vänner med med massor av människor,hur kul som helst!

Bland annat mina vänner IRL såklart,dom hamnade snabbt på min vän-lista,sen letade jag ju såklart upp gamla klasskamrater,arbetskamrater och ett och annat gammalt pök...tycker att det är jättekul att kunna hålla kontakten på detta sätt,prata och kommentera olika inlägg,se vad mina vänner pysslar med,kolla på foton osv...men med allt bra så finns det såklart även en baksida..så i morse har jag gjort en rensning,jag har alltså tagit bort såna som jag inte vill ha kvar som vän av en eller annan anledning...som visat sig att de inte tillför mig något,att det nog inte var en vän trots allt som jag en gång trodde..

Känns skönt och faktiskt inte ett dugg elakt : )

Man lär sig hela tiden något nytt och bra av sina misstag : )

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards