Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Kicki EiderLeaf - 10 februari 2011 11:43

Bilden är tagen vid Nedre Vättern,vid Folkets Park.

Jag ,Henry & Yla var ute och åkte bil och stannade till där för att låta Yla springa fritt.

Vi hade våra egenheter och små nöjen på gamla dar och åkte ofta iväg på små utflykter och stannade till vid olika platser.

Såna gånger pratade vi ofta om livet,våra barn,barnbarn..det var både små och stora ting vi ventilerade.

Henry ville att jag skulle ta lite foton på honom där vid sjökanten,han sa att det inte fanns några "fina" kort på honom,han nämde att han skulle vilja skicka bilder till sina systrar,för dom hade inga "bra" kort av honom..så han poserade och jag knäppte...jag tog en hel massa kort...fotona blev så fina och detta är ett så fint kort på honom tycker jag.

Bilderna är tagna 13 augusti 2009...ca en månad senare var Henry borta.

Jag saknar honom varje dag. Det känns bara så idiotiskt att han inte finns med längre..

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards