Alla inlägg den 3 december 2008

Av Kicki EiderLeaf - 3 december 2008 22:42

Sjukt är vad det är...jag är skitdålig på att äta lagad mat när jag jobbat,och speciellt när jag jobbat kväll...som ikväll tex. På hela tiden jag jobbat har jag ätit 3 pepparkakor + 2 koppar kaffe! Sjukt.

Nu ska jag iaf strax sätta mig i min rosenblommiga soffa,svepa in mig i min mysiga fleecepläd,läsa text-tv och äta risgrynsgröt med socker och kanel och en stor,stor skinkmacka...efter det kan taket få rasa in om det vill!

Av Kicki EiderLeaf - 3 december 2008 21:29

Krukan kostade 5:- på Röda korset

Hyacinterna 11:-/styck på Konsum.

Mossan 16,90:- på Konsum

Silverdekorationerna hade jag sen tidigare


Totalt 43.90 för denna grupp! Åh jag älskar när jag kommer undan så billigt,och när det blir så fint resultat!

Av Kicki EiderLeaf - 3 december 2008 12:48

Sitter och funderar hur jag ska formulera,beskriva och få människor att förstå hur det gick till den gången jag och SevenDjävul skulle välja en ut en film vi skulle titta på den kvällen...

Tror att jag måste sätta mig ner med ett glas vin,32 cigaretter,gärna en burk lugnande medel och skriva ner hur det var...frågan är ju dock...kommer någon att förstå hur roligt det var? Jag menar att välja en film man ska titta på,hur kul är det på en skala 1-10? Om någon från något pissskyddsföretag ser detta kommer dom att sponsra mig med blöjor resten av livet??


Jag har iaf aldrig skrattat så mycket som den gången..jag menar,är inte det ett kvitto på att det var hysteriskt kul,om man pissade ner sig??

Av Kicki EiderLeaf - 3 december 2008 12:21

Nästan på pricken lik min syster...detta foto kunde varit vid det tillfället när hon precis brytit sig ut efter att jag stängt in henne i potatisskåpet...och varför hon är sydd i ansiktet??? Ja inte vet jag,men jag var kanske inte den enda som lekte med pappas rakkniv!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards