Alla inlägg den 30 december 2008

Av Kicki EiderLeaf - 30 december 2008 23:31

Varför jag valde finska,är för att jag tycker det är ett kraftfullt språk...det får även läsaren att förstå min absoluta ilska.

För dig som inte kan finska så betyder det: "Nu jävlar går skam på torra land! Jag har aldrig blivit så förolämpad i hela mitt liv!"




Det har jag alltså aldrig blivit,jag har levt snart 50 år,och visst har jag kunna fått en och annan "icke fördelaktig komplimang"...men detta tog priset!


Tisdag kväll,klockan är halv tio,det ringer på dörren,och rycks i brevinkastet helt hysteriskt.

J och hans kompis J sitter och kollar hockey,jag fladdrar omkring i lägenheten och grejar med allt möjligt...plötsligt raslar det till i brevinkastet ordentligt..J ,min son,hör ett hostade vidrigt rosslande och ser ett par ögon kika in..(se bild nedan,exakt så såg ögonparet ut!)

Jag går och öppnar dörren,....för när man tittar på hockey blir man förlamad och kan inte röra sig i tre perioder.


Jag öppnar dörren som sagt, utanför står ett väsen, en vidrig liten jävla typ, en icke-man, dessutom visade det sig vara ett av orginal här i byn!


Munnen öppnas på honom och här kommer orden han sa:

 "Jag kommer för att berätta sanningen(först trodde jag för ett ögonblick att det var ett Jehovas vittne)..jag stirrade(nåja,försökte stirra,för ögonen på honom var inte riktigt i fas med varandra) på honom helt oförstående så klart.

"En minut över ett i natt ska du och jag älska med varandra"

Så säger idioten! ...Fattar ni?? En full idiot har kravlat sig upp på fjärde våningen,ringt på min dörr,han måste veta att han är ful som fan själv,full som en jävla pingvin och så säger det till MIG!!


Vad försiggick i hans neantertahlshjärna,vilka två hjärnceller kan OMÖJLIGT fortfarande ha varit i liv i skallen på honom??

Hur kan man komma på något så idiotiskt??

" Nej men men du "suparkompis som kastar varmkorv från balkongen till fiskmåsarna på sommaren ",vad säger du om att jag skulle ta hissen upp till fyran och ge hon E- -  - - - - f ett förslag hon inte kan motstå?"....????????????


Jag kände hur mitt blodtryck flög upp i 197/197!

Jag frågade honom: "Vad fan säger du?? Är du dum i huvet på något sätt?(att han är det råder inget tvivel om,konstigt att man ändå frågar det)

"Står du här och förolämpar mig ditt jävla helvete?? Gå härifrån innan du får ångra dig!!"

Ska du ringa snuten?" säger han då och försöker le överlägset och tufft..han misslyckas naturligtvis totalt  med sitt försök till ett leende...istället ser han ut som en blandning av en flodhäst och en  övergödd brax som kippar efter andan ...


Vad fan säger man! !

Det är klart som fan  att jag ska ringa "snuten"...eller polisen som det egentligen heter!

I morgon ska jag anmäla honom för ofredande och sexuella trakasserier! Aldrig någonsin i livet att jag låter någon komma undan med något sådant! Och jag hoppas verkligen det går så långt så att det blir en rättegång!

Jag kommer att krossa det äcklet som en kackelacka! Sveda och värk är bara förnamnet!!!


Jag är en mycket luttrad kvinna,har varit med om både det ena och det andra,men jag har aldrig,aldrig någonsin blivit så kränkt av någon och av dom orden han sa!

Vilken typ! Vilken idiotisk misslyckad jävla blådåre!


............Jag ska ta mig ett glas vin nu,jag behöver det!





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards