Alla inlägg den 7 november 2011

Av Kicki EiderLeaf - 7 november 2011 12:29

Målat och grejat ända sen klockan sju i morse...och visst har jag som det heter "sörjt för god luftventilation",frusit arslet av mig för att jag har haft öppet balkongdörren...men ändå så är jag helt borta och lullig i huvudet,eller mer borta än i vanliga fall kanske jag ska säga...vinglade till när jag gick ut i köket och tyckte jag inte att det sprang små troll i ögonvråna och kom på mig med att jag satt och stirrade in i kökskaklet och flinade som ett dumhuvud...Hög på målarfärg? Ja varför inte...två flugor i en smäll kan man väl säga. 


Här en bild på linneskåpet,har dörrarna kvar att måla...och ytterligare en strykning,men det får bli i morgon...nu behöver jag en snabb avgiftning känns det som.



Den ovala spegel som jag bytte ut med den jag fick av Moa och Ari och målade svart blev skitbra,där är jag mycket nöjd...ska jag vara lite,lite petig...och det är jag ju,så hade jag gärna haft en tjockare ram,lite mer åt 70-80 tals hållet..Så nu är nästan hallen klar,bara linneskåpet som ska bli färdigmålat

   






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards