Alla inlägg den 17 november 2011

Av Kicki EiderLeaf - 17 november 2011 09:05

"Måla,måla varje torsdag å så varje jul..det tycker jag är kul"...


Nää,inte riktigt sant...usch vad jag tröttnar fort på att just måla...i början är det jättekul..men sen inte alls lika roligt...nåväl,linneskåpet är iaf klart,och det blev jag mycket nöjd med det...nu ska jag ge mig på vitrinskåpet som ska målas i vitt...har en kompis som har möjlighet att köpa färg jättebilligt,så jag väntar bara på den leveransen!

Men först ska jag måla lite ramar och andra smågrejer i svart. Tänker att jag börjar med vitrinskåpet på måndag.


Igår var jag och syster till Fagersta på ett mycket givande,fortfarande lite hemligt möte,det kändes bra på alla sätt och vis..detta kommer att bli så bra känner jag 


Vet inte egentligen vad jag har emot att åka buss,det är inte så att jag är rädd eller så...tycker nog bara att det är så inibomben tråkigt...när jag stod och väntade på bussen så fick jag ett sms från lillasyster(som drog hem tidigare) hon skrev att Moa & Ari var på färgaffären och valde tapeter till deras bebisflickas  lilla rum,dom valde en rosa jättegullig tapet...vad annars?...och jag började nästan att kippa efter andan när jag såg priset! 359:- för EN tapetrulle! Huva vilka priser!...

Blev iaf så glad att slippa åka buss så jag bjöd dom blivande föräldrarna på kinamat...det är inte ofta som jag äter just på den kinaresturangen...men igår var det så gott...och jag hämtade friskt av  buffèn utan att skämmas   


Idag är en sån dag när jag inte har några direkta planer,ska möta Joel vid två-tiden på byn...vi ska handla mat för resten av veckan och hämta ut lite paket som jag beställt...bland annat en julklapp till "någon"  ...svischar nog förbi Sofie & Dennis och ser hur det går med flytten...måste även hinna knycka lite vildvin i deras trädgård innan dom flyttat ut helt..


Nu frukost,kokt ägg och kaviar på lingongrova,the och apelsinjuice.


 

Äntligen klar!




Tjulululu alla ni glada människor där ute,ta vara på dagen och varandra...ni andra bittra surskallar kan dra täcket över huvudet och sova vidare  




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards