Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Kicki EiderLeaf - 8 juli 2011 08:46

...nej,det gör jag inte kan jag säga!

Fy fasen vad tråkigt det är!

Jag har så mycket saker så det är inte klokt...frågar någon mig om jag har nåt,vadsomhelst...så har jag det!

Men nu rensar jag ur det mesta!...har redan kört ner 15 banankartonger och säkert 10 papppåsar med pylar ner till garaget med loppisprylar...meningen är ju att vi,jag & Katja ska ha en garageloppis så småningom..


Vänner och bekanta har redan varit på en tjuvtitt i lägenheten och köpt massor av saker, böcker, ytterkrukor, gardiner, möbler, porslin ,mattor osv...jag har även annonserat ut prylar på olika sidor på nätet...räknade ut i går att jag redan sålt för 3100:-...och då har inte ens loppisen börjat   

Idag kommer Sofie över och hjälper mig,Sofie är så bra på att ta tag i saker,inte så löjlig som jag är...jag kan vara så jäkla blödig fast det bara gäller prylar,jag förknippar många fina minnen med det flesta prylar jag har..Idiotiskt jag vet...Men nu ska det bli ändring på det 


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards