Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Kicki EiderLeaf - 11 juli 2011 10:19

...jag bara älskar taklampor!

Kanske en liten skruvad udda böjelse  ,men gud vad mycket vackra taklampor det finns!..

Jag kan lätt fastna på sidor ute på nätet och titta på olika modeller hur länge som helst...

En absolut favorit är ju en Tiffanylampa såklart...men dom kostar flera tusen,så just den sorten får jag vänta med tills Lottovinsten dimper in på mitt konto...

Många kvinnor älskar skor,handväskor...även jag,ett tag hade jag 113 handväskor!...

But those days are over now...nu äger jag bara ynka 8 stycken...mina absoluta favoriter såklart...tidlösa,vackra väskor som jag inte kan göra mig av med...

Många kvinnors dröm är att ha en walk-in-closet...jag skulle inte tacka nej till ett walk-in-lamp-room  

Mitt senaste fynd,en helt underbar 50-talslampa i teak,mässing och räfflade glaskupor: Jag älskar den!

En stooor ljuslykta i glas som jag vill försöka koppla in el i,ska inte vara så svårt tänker jag..

En till favorit,har hängt med i många år...en lampa som är jag vill ändra på..några prismor har lossnat och tappats bort under åren...funderar på att antingen byta ut alla till vita glasprismor...eller så skulle vita snäckskal bli jättefint

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards