Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Kicki EiderLeaf - 27 oktober 2011 08:12

Det är märkligt med minnen...att man kan komma ihåg en särskild dag,fast det är över 30 år sedan...bilderna på mig och Micke som jag tycker så mycket om...

Det var en varm,varm sommardag uppe Vittanemi...en sån dag när luften står helt still och man hör flugor surra...fast det är knappt dom orkar surra, just för att det är så varmt...blusen jag har på mig har jag själv sytt på syslöjden..en blus sydd i tät bomullstyg,jag vet att jag ångrade mitt val av kläder den dagen för det var så jäkla varmt...

Det är Mats som tagit bilderna...jag är barnvakt till Mats,Micke och Ronny...Ronny ligger inne i stugan,nere i kökssoffan och sover middag...Pappa,Daniel.Doris och Anna-Lisa är i Gällivare och handlar...jag kommer ihåg att Micke var lite blyg när bilderna togs...man kan se det på hur han grejar lite nervöst och blygt med fingrarna...tryggare var han när jag höll honom i famnen..    

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards