Alla inlägg under december 2008

Av Kicki EiderLeaf - 10 december 2008 20:23

                                      Albin,snart 9 månader

Av Kicki EiderLeaf - 10 december 2008 12:00

...hennes min säger: "Nog för att jag visste att du är galen och en "flåshurtig-rolig" matte...men detta tar priset...skaffa dig något annat djur att spöka ut..."




Ska kompensera henne med en fin julklapp : )


Av Kicki EiderLeaf - 8 december 2008 12:12

Vilken hjälte! Helt otroligt!


Jag grät när jag läste det.


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3948988.ab

Av Kicki EiderLeaf - 5 december 2008 12:55

Moa & Tove...inte bara två söta ansikten,så jäkla roliga,och dom har dessutom hjärtan av guld båda två!

En kul grej med Tove,det är att hon vet inte om hur jäkla rolig hon är ibland! Jag kan skratta ihjäl mig åt henne!Hon säger det mest tokiga,roliga saker!

Moa..vad ska jag säga? Hon är så rakt igenomgod,hon vrider in och ut på sig för att göra alla glada,och hon lyckas jämt : ). Hon är dessutom en av dom roligaste människor jag känner!


Av Kicki EiderLeaf - 4 december 2008 22:10

Ska strax gå på en kvällspromenad med min lilla älskling.

Sen blir det omedelbart sängen.

Ska jobba i morgon bitti så det är väl dax att knyta i hop dagens påsar.

Av Kicki EiderLeaf - 4 december 2008 13:18

Du är min vän, mitt liv, mitt allt!
Du värmer mitt hjärta när det känns mörkt och kallt.

Du har någonting som ingen annan har.

Du såg bakom skalet, vem jag egentligen var.

Jag tror att du känner mig ganska väl.

Du, om någon, har sett min själ!

Att du och jag fann varann är en dröm,
för bra för att vara sann!

Och jag hoppas att du vet,
att jag är din i tid och evighet vännen.



Saknar dig som fan baby! Nu kommer du hem...om bara för en kort stund.
Hatar att du finns flera hundra mil bort!

Av Kicki EiderLeaf - 3 december 2008 22:42

Sjukt är vad det är...jag är skitdålig på att äta lagad mat när jag jobbat,och speciellt när jag jobbat kväll...som ikväll tex. På hela tiden jag jobbat har jag ätit 3 pepparkakor + 2 koppar kaffe! Sjukt.

Nu ska jag iaf strax sätta mig i min rosenblommiga soffa,svepa in mig i min mysiga fleecepläd,läsa text-tv och äta risgrynsgröt med socker och kanel och en stor,stor skinkmacka...efter det kan taket få rasa in om det vill!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards