Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Kicki EiderLeaf - 2 januari 2009 10:53

I dag är jag ledig!

Sov länge(med mina mått mätt),ända till klockan 8.00

Kaffet var slut,min son J och han kompis J hade druckit upp allt under hockeymatchen i går kväll,man gör visst det när man tittar på hockey.


Fiffig som jag är så hade jag undanstoppat några små påsar snabbkaffe,visserligen med chokladsmak,men vad gör man när strupen skriker efter kaffe på morgonen? Nåväl,det gick att dricka iaf.


Jag ska försöka städa lite strax,dra en vända med dammsugaren,hovra över lägenheten som en helikopter och se var dammtussarna gömmer sig, och likt en Terminator eliminera dom otäcka rackarna!


Ska sen gå över till A och hans föräldrar,har en liten present till honom som jag köpte i går. Skall även inspektera hur tapetseringen av A,s rum går : )


Åh den lille Luen kommer att få sånt fint rum,blåa tapeter med en bård av Nalle Puh och hans vänner.


På kvällen får jag besök av en av mina äldsta vänner,C,vi ska väl bara dricka kaffe och prata lite(skvallra : )).


.....kom på en sak..ska varje dag,nåväl iaf varje gång jag bloggar, skriva ner två saker jag tycker om/inte tycker om...tex en sak med vintern,eller mat jag tycker om/inte tycker om...ni fattar ju.





Här kommer dagens:


Jag tycker om när helt okända människor ser mig i ögonen och ler.

Jag tycker inte om människor som flackar med blicken och  inte tar ögonkontakt med mig när jag pratar med dom.






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards