Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Kicki EiderLeaf - 15 januari 2009 00:54

Skrattar till: Little Britain,Smack The Pony,Mia Skäringer och Klara Zimmergren.

Svenskt som jag stör mig på: All denna avundsjuka och missunsamhet,på allt från grannens nya bil till att någons son jobbar i New York! Vi svenskar måste lära oss att vara glada för andras skull!

Längtar till:Sommaren,Min födelsedag.
Stolt över: Mina barn.Att jag klarar mig själv. 

Favoritcitat:"Du ska prova allt minst en gång i livet,utom incest och folkdans" "Allt går utom nyfödda barn"

Sexigt: Humor,Uniformer

Snabb vardagsmat: Makaroner & Korv

Det stör mig: Personer som vill framhävda sig själva hela tiden,Energitjuvar= personer i ens omgivning som inte lyssnar,avbryter,bara pratar om sig själv. 

Dold talang: Flera faktiskt : )...Är jäkligt påhittig.

Klädstil: Oj,beror på tillfället...men till vardags? Svarta byxor och någon topp

När ingen ser: Petar jag mig i näsan och fiser...inte nödvändigtvis samtidigt.

Så bra är jag att laga mat av rester: Riktigt duktig faktiskt,kan pyssla ihop en hel middag av rester och sånt jag hittar i frysen.

Älsklingsdryck: Kaffe och Portello.

Motto:"Livet är inte det antal andetag du tar.Det är ögonblicken som tar andan ur dig"

Snyggtips: Sömn och en bra Conceler.

Är en jäkel på: Att gissa rätt på olika saker som dyker upp,ibland blir jag nästan rädd för mig själv...det är lite Saida över mig : )

Jag skulle aldrig: Slå någon,inte heller gå ner i en gruva eller grotta.

Om jag känner mig ledsen: Drar jag täcket över huvudet och gråter,eller tittar på Titanic,filmen alltså,inte båten...för den sjönk den 14 april 1912.

Jag vill krama: Anders.

Bäst med livet: Sovmornar,Yla och se barnbarnen växa.

Beställer i baren: Mojito.

Smultronställe: Hemma hos Pappa.

Jag drömmer om: Grekland... och jag drömmer och undrar vem jag ska åldras tillsammans med.

Sämsta köp: Jane Austen DVD-box,vilken besvikelse!

Bli glad av: Yla och nybryggt kaffe.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards