Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Kicki EiderLeaf - 21 januari 2009 22:36

Den 13 januari fyllde min lilla Yla 2 år...och jag glömde bort det!!!


Hur kan man glömma bort något så viktigt?

Jag var ju t.o.m med den tidiga morgonen för två år sedan och hjälpte henne komma till världen.

Jag kunde : (... men jag har lovat henne,att nästa år när hon fyller 3,då ska jag minsann ställa till med ett ordentligt kalas!

Hon kommer att få precis vad hon vill : )


Jag ska bjuda alla hennes "släktingar" och vänner som finns i näheten!


Mamma Bea(Hon får bara komma om hennes matte friserar hennes tassar först!)

Pappa Ricko (Han får komma om han ger fasen i att dansa sin egen psykdans i mina gardiner!)

Syster Sylvia(även kallad,Sillen,Tylllå...osv).. ( Hon är välkommen om hon ger fasen att jucka Yla i huvudet hela tiden!)

Syster Gviss....(Jag hoppas verkligen det blir så hon kan vara med på kalaset då)

Brorsan Nemo ( Han får såklart komma,han är bara som en liten fis i en påse,en riktig charmör,studsar och hoppar som en galning,men ack så söt : )


Måste bara få visa en bild på hur hon ser ut när hon sover de lilla hårbollen : )..inte ett endaste bekymmer i hela världen : ),så söt så det bara kniper till i hjärtat...lägger även in en bild det fina,nya kopplet jag köpte idag som en kompensation för att hon inte fick någon present den 13:de av sin glömska,virriga matte!...

Att det sen kostade massor det gör ingenting,matte får äta knäckebröd och vatten resten av månaden : )

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards