Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Kicki EiderLeaf - 3 januari 2009 11:38

Och massor av snö har vi fått under natten!


Hoppades när jag la mig i går kväll att jag skulle sova länge,länge i morse,eftersom jag jobbar kväll.


Men nää,så blev det ju inte,vaknade som en gammal pissnödig pensionär klockan 07,30 och sen gick det ju inte att somna om.

Drog på mig min fula "fästing-mysklänning" och tjuvlånade sonens skor och gick ut en snabb sväng med Fillebong på min baksida.


Kaffet smakade underbart,är skitnoga med vad det är för kaffe jag dricker,kan inte dricka vilket kaffe som helst.Dricker Zoegas kaffe,och endast det...iaf hemma hos mig.

Det kan vara lite skitjobbigt om man går bort till någon och blir bjuden på kaffe...och det smakar helvete! Åh vad jag inte gillar det! Om det är något som måste smaka bra så är det väl kaffet??...


Efter morgonmys vid köksbordet,jag drar alltid ut stolen mittemot mig så Yla kan sitta där,och det gör hon,hon sätter sig på stolen,lägger sitt söta huvud på bordet och sen sitter vi där och "småpratar" med varandra.


Efter det blev det den långa promenaden upp till vattentornet,den promenaden går vi varje morgon. Jag kommer ihåg i början när vi gick upp till vattentornet jag och Yla,jag flåsade som en brunstig grävling och trodde mina inälvor skulle kastas upp,

till mitt försvar ska sägas att det är uppför h-e-l-a tiden!

Men nu,jag susar upp som en liten älva : ) hela vägen och flåsar inte det minsta.


Ska jobbar idag,15,00-20,15. Jag trivs så bra på mitt jobb,gillar kontakten med alla människor. Extra roligt idag eftersom jag ska jobba med min favorit,E. Hon är en sån människa som är rakt igenom god,hon är den som visade mig i början hur allt går till,och på ett sånt bra sätt.


Ikväll missar jag inte"Stjärnorna på slottet" ,Jonas Gardell ska visst få ett utbrott på Staffan Scheja!  Det vill jag inte missa!




^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Jag tycker om komplimanger som kvinnor ger mig(dom har oftast ingen baktanke,dom kan ju lika gärna låta bli att ge en fin komplimang).


Jag tycker inte om människor som ger någon en komplimang,och sen pratar skit om samme person(Varför gör man det? Är det inte lika bra att hålla käft från början då?)



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards