Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Kicki EiderLeaf - 5 mars 2012 09:02

Måndag...känns som en sån riktigt lat dag,inget särskilt händer...om nu inte Moa bestämmer sig för att föda barn just idag....Ska väl fortsätta söka jobb som vanligt,läger ner 1-2 timmar varje dag på att söka lämpliga jobb..och för varje ansökan jag skickar iväg så är jag så hoppfull...men verkligheten är inte alls lika god alla gånger...

Hitills har bara två potentiella arbetsgivare hört av sig med ett tack för att jag skickat in en ansökan,tycker det är otroligt dålig stil att dom övriga inte ens kan skriva tillbak och tacka för att man sökt tjänsten dom utannonserar.....

Har iaf sökt ett jobb som jag är mycket intresserad av...och alla kvalifikationer för det jobbet har jag,så det är bara att hålla tummarna!


Tisdag...det blir den dagen då jag ska ringa allas vår älskade Försäkringskassa och säga dom ett å annat,fick ett brev förra veckan som inte alls gjorde mig glad..men dom vet ännu inte vem dom har att göra med...kommer inte att ge mig förrän jag får rätt,om jag så ska ägna resten av mitt liv på att få upprättelse!

Så watch out Försäkringskassan! Här kommer Gud och hon är jävligt förbannad!!!


Ska även fixa och greja på min lilla balkong,förra våren/sommaren hade jag turkost överallt på balkongen..dynor,ljuslyktot,blomkrukor...kör nog samma färg eftersom jag älskar turkost...

Ett år var min balkong helt rosa och det var åxå mycket fint!


Onsdag...då åker jag och mn yngsta syster på en mässa...antigen till Västerås eller Eskilstuna...

Vi har nog inte bestämt oss riktigt vilken stad det blir,men det lutar nog mest åt Västerås...kan bli mycket spännande!


Torsdag...städdag...Kan eventuellt ta tag i fönsterputsningen...kan behövas...och sen är det så mysigt att få sätta upp nya gardiner..köpa någon fin krukväxt...

Ett fönster i mitt vardagsrum är helt nerspottad av Sally,hon ligger på soffkanten och tittar ut,och när någon hund går förbi så trycker hon nosen mot fönsterrutan och skäller och gläfsar..så den rutan är full av hundsnor.


Fredag...Ingen aning...hoppas på fint väder så jag kan sitta ute och lapa sol på min förhoppningsvis nystädade balkong.


Lördag...Blir säkert någon form av socialt umgänge...spela något sällskapsspel tillsammans med syster och goa vänner kanske...äta god mat och dricka rödvin hör lördagen till.


Söndag...ligga i sängen och läsa hela dagen låter som en mycket bra idè ...förutsatt att vädret inte är så fint...skiner solen så blir det utevistelse hela långa söndagen!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards