Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Kicki EiderLeaf - 6 mars 2012 19:23

Ja...jag vet inte vad jag ska säga om den här saken...men nåt måste jag ju säga,det går liksom inte att vara tyst.....


Fick ett mail idag med en massa åsikter från en människa som jag endast känner till namnet...lite kul är det allt att en människa måste ha så otroligt tråkigt i sitt liv, så hon ger sig tid att maila mig,vi som inte känner varandra,och lägga sig i MITT liv,tillrätta visa mig..hela tanken är ju helt befägnd...

Ju mer jag tänker på det och ju fler gånger jag läser hennes mail så häpnar jag...detta kommer bli en kvinna som inom en snar framtid kommer att vara så bitter,så trångsynt..om man nu kan bli ännu mer trångsynt än hon är nu?..

Hon kommer att fundera på vart hennes eget liv tog vägen...medans hon hade fullt upp att ha koll på andra människor liv och att hon glömde bort att det bara finns ett enda liv och att hon helt glömde bort att leva sitt liv.....

Fast det är inte allt.. på ett mycket populärt forum,vi kan kalla det Facebook : )) så far hon fram och agerar i det mesta,hon tror att hon har svar på ALLT,hon dumförklarar folk i fint inlindade meningar och andra människors åsikter är inget att ha eftersom dom inte alls stämmer överens med hennes,hon TROR verkligen att hon är bäst på allt,och det är så skrattretande...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards