Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Kicki EiderLeaf - 7 mars 2012 08:44

Roligt med alla kommentarer jag får på min blogg!   


Det bästa av allt är ju att jag får alldeles själv bestämma om jag ska publicera kommentarerna eller inte...oftast väljer jag att inte godkänna dom...vare sig dom är poitiva eller negativa...det är ju min fulla rätt...tidigare lade jag ut de flesta kommentarer,men på senare tid gör jag det mer sällan...

Merparten är poitiva,och sånt är alltid roligt...men sen finns det några som inte alls är lika trevliga...jag blir alltid lika full i skratt när jag läser dom som på ett eller annat sätt ger en negativ respons...människor som inte känner mig dessutom...

Ibland kan jag tycka att det kan vara lite knivigt att skriva ett blogginlägg där personer jag känner,eller trodde mig känna förekommer. Men så länge jag inte gör personliga påhopp,där namn och bild på personen förekommer så är det ok i min bok.

Så att namnge personer,hänga ut dom är inte min grej...så ibland får jag linda in mina ord på ett sånt sätt så att det iaf inte klart framgår vem jag skriver om...för så är det ju...människors beteende och deras sätt engagerar en...oavsett om man bloggar eller inte.. 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards